SYKES söker kundserviceagenter till SAS

Sykes Sweden AB - Kundtjänstmedarbetare

Härjedalen - Jämtlands län

Heltid - Tillsvidare


Söker du ett perfekt första arbete i ett svenskt vinterparadis med närhet till skidbackar av världsklass, storslagen natur. Vill du bort från storstadsstressen till ett jobb med trygga arbetsvillkor samt kollegor och ledare som ser dig på ett individuellt plan?

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består av att besvara inkommande samtal via telefon, med huvudfokus att skapa en sådan hög kundnöjdhet som möjligt. I denna roll har du möjlighet att göra skillnad och ge ett positivt inslag i SAS resenärers dag. Mer konkret kommer du att:
- Boka resor åt SAS resenärer
- Hantera av- och om-bokningar
- Göra resejusteringar enligt resenärers önskemål
- Hantera tilläggstjänster, exempelvis: Extra bagage,
extra service för funktionsnedsatta, specialkost, djur m.m.

Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet, vi erbjuder betald utbildning.

Fördelar med att jobba hos oss:
- Mycket goda personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
- Rolig stämning och bra företagskultur på kontoret
- Många roliga aktiviteter som anordnas av företaget
- Mycket goda work-life balance möjligheter
- Rabatterade priser på säsongskort på Skistars anläggningar
- Flyttbidrag samt hjälp att hitta boende
- Friskvårdsbidrag
- Bonusmöjligheter utöver din fasta månadslön
- Aktiviteter i Sveg: Skidåkning, skoteråkning, hockey,
fiska, jaga, curling, vandring, cykling, mountainbike,


Kvalifikationer

Vi söker dig som har gymnasieexamen samt behärskar svenska obehindrat och engelska på gymnasienivå. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av callcenter-branschen eller har någon form av serviceerfarenhet.

Övrig information:
Start: 29. april 2019
Anställningsvillkor: Heltid, tillsvidare, provanställning 6 månader
Ort: Sveg, Härjedalen


Vilka är vi på SYKES globalt och lokalt?

SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 60.000 anställda hjälper vi 2000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen. Vår företagskultur genomsyras av våra värdeord: We help people, one caring interaction at a time.


Bli medlem och ansök